15
april
2009
|
00:00
Europe/Amsterdam

Porsche Cayman For Kids aan het einde van de rit: 82.585 euro

Porsche heeft de Cayman for Kids ingezet onder het motto ‘wie jarig is, trakteert’. Het mes sneed wat dat betreft aan twee kanten. Door het sponsoren van de Cayman For Kids kon een jongensdroom (mv) worden vervuld (een dag Porsche-rijden) terwijl op deze manier ook de wensen van ernstig zieke kinderen en jongeren kunnen worden vervuld. In totaal heeft de Cayman For Kids 82.585 euro opgebracht en daarmee kan de Stichting Doe een Wens extra dromen in vervulling laten gaan.

Ray Uiterwaal, directeur van Pon Porsche Import over de Cayman For Kids-actie: “Deze Cayman heeft niet alleen een groot geldbedrag opgeleverd, maar ook heel veel positieve energie. Deze auto stelde Pon Porsche Import én de bedrijven die de auto sponsorden in staat om op een sportieve manier hun sociale gezicht te laten zien. Daarbij heeft de Cayman For Kids ook veel publiciteit opgeleverd. Wij zijn in ieder geval blij dat we op deze manier jongensdromen en kinderwensen op een passende manier hebben kunnen invullen. Onze dank gaat daarbij uit naar alle sponsors én naar de partners die dit project mede mogelijk hebben gemaakt.” 

 

Overhandiging op de AutoRAI 

 

Ray Uiterwaal heeft de cheque ter waarde van 82.585 euro donderdag 8 april op de AutoRAI uitgereikt aan Harmienke Kloeze, directeur van Doe Een Wens. Harmienke was onder de indruk, niet alleen vanwege het geldbedrag.  “Ik hoop dat met het rijden in de Cayman For Kids veel jongensdromen zijn uitgekomen. Zeker is dat we met het fantastische bedrag veel wensen van levensbedreigend zieke kinderen en jongeren kunnen vervullen. Namens al deze kinderen en jongeren wil ik Porsche en alle sponsoren en partners bedanken voor het geweldige initiatief!”




De Cayman for Kids-actie is mede mogelijk gemaakt door: Innberg, André Brocatus Design Consultancy, Dubbele.com, 3M, Hal 158,  Continental en Tekststudio.