31
augustus
2010
|
00:00
Europe/Amsterdam

De tv-primeur van Porsche

Pon Porsche Import heeft een speciale TV-campagne ontwikkeld om de Porsche Intelligent Performance-filosofie bij een specifieke doelgroep onder de aandacht te brengen. RTL Z is dé zakenzender van Nederland en wordt zeer goed bekeken door ondernemers – een groep die Porsche graag wil bereiken. Er zijn twee infomercials: een van 85 en een van 340 seconden. Deze worden vooral rondom de het goed bekeken RTL Z nieuws uitgezonden.



Porsche Intelligent Performance



De informercials die  Porsche bij RTL Z gaat uitzenden, draaien beide om het thema Porsche Intelligent Performance. Dit is de filosofie die elke Porsche kenmerkt en tot uiting komt in meer vermogen, een lager verbruik, een hoger rendement en een lagere CO2-uitstoot – niet alleen op de openbare weg, maar ook op het circuit.

Porsche werkt op diverse manieren aan de vermindering van het verbruik en (dus) de uitstoot van schadelijke gassen. Zo wordt tijdens het ontwikkelingsproces van elk model veel aandacht besteed aan gewichtsverlaging en een optimale stroomlijn. Ook de motoren van Porsche worden steeds efficiënter – de inzet van onder andere directe brandstofinspuiting en een start-stop-systeem leiden tot indrukwekkende verbruiksdalingen. Bovendien heeft Porsche voor zowel straat- als racewagens hybridetechniek ontwikkeld en zijn dieselmodellen beschikbaar. Eén ding zal echter altijd voorop blijven staan – en dat blijkt ook uit de infomercials: een Porsche zal altijd rijden én aanvoelen als een Porsche.



Porsche Intelligent Performance Ambassadeurs


De ambassadeurs die in deze infomercials de Porsche Intelligent Performance filosofie uitdragen zijn de spectaculaire conceptstudie Porsche 918 Spyder, de 911 GT3 R Hybrid en de Cayenne Hybrid.


Zelf kijken?

Directe link: http://www.youtube.com/watch?v=LGbJ3V5-Sjs



Meer weten over Porsche Intelligent Performance?

http://www.porsche.com/microsite/intelligent-performance/netherlands.aspx